بازسازی ساختمان های اداری و تجاری

بازسازی ساختمان اداری از آنجایی مهم واقع می شود که افراد زمان زیادی از  وقت روزانه ی خود را در این مکان می گذرانند و از طرفی دیگر در جذب افراد و مشتریانی که به این مکان مراجعه می کنند تاثیر فراوانی دارد.

بازسازی کلی و جزیی

 نوسازی ساختمان اداری در حالت کلی به نوسازی و مرمت بنا مربوط می باشد. در ایران نیاز به نوسازی ساختمان اداری بطور میانگین پس از گذشت ۲۲ سال دیده می شود چرا که از مکان های دیگر پر ترددتر می باشد و احتمال خرابی و ایجاد مشکل در قسمت های مختلف تجاری و اداری وجود دارد.

بازسازی ساختمان از نظر سطح تغییرات به دو دسته کلی و جزیی تقسیم بندی می شود.در نوسازی ساختمان بصورت کامل ساختار کلی ساختمان تغییر میکند.

با در نظر گرفتن دیوارهای غیرقابل انتقال، زیر ساخت های داخلی و تمامی دیوارها را تخریب و سپس طبق نقشه از پیش تهیه شده شروع به نوسازی ساختمان میکنند. اما در بازسازی ساختمان بصورت جزیی هدف نوسازی قسمتی از ساختمان است، که در این حالت فضای مورد نظر را خالی کرده و از روی نقشه تعیین شده نوسازی آن ناحیه انجام می شود.

اما بازسازی فقط محدود به ساختمان های قدیمی و سالخورده نمیشود و گاهی ما نیاز داریم فضای زندگی و دکوراسیون منزل یا مغازه و دکوراسیون داخلی محل کارمان به صورت اساسی تغییر کند و حتی چیدمان داخلی فضاها با برداشتن دیواری یا گذاشتن پارتیشن، تغییرات سقف و کف ، نورپردازی و … چهره ای نو به خود بگیرد و یا حتی کاربری آن تغییر کند.
در نوسازی دفترکار تقیسم بندی فضا، نورپردازی و دکوراسیون شیک و زیبا و کارایی همه مهم هستند. اگر دفترکار به درستی از محصولات مناسب و مبلمان طراحی و چیدمان شود هم بسیارکاربردی و هم دفتر کار زیبا و چشم نواز خواهد شد. صندلی چرمی و میزهای کاربردی و از شلوغی جلوگیری می کند و این بهترین راه حل برای محوکردن برجستگی قفسه ها می باشد.

معمولا دفتر کارهای شیک و زیبا ترکیبات رنگ قهوه ای تیره در آن حاکم است، اما درسالهای اخیر رنگهای زنده وپویا ترجیح داده شده است. ترکیبی از مشکی و قرمز و یا ترکیبی ازلاجورد و سبز در دیوارهای دفترکار و مبلمان و قالی ها، صندلی ها و مانند اینها را می توانید بکار ببرید. یک قالی سفید روی زمین و مبلمان سفید در سالهای اخیر در میان نمونه طراحی های دفتر کار بسیار دیده می شود.

بعد از نوسازی دفتر کار نوبت به انتخاب رنگ دکوراسیون محصولات مبلمان می رسد و انتخاب درست آن می تواند زیبایی دفتر کار را دو چندان کند. بخصوص اگر یک دفتر کار بزرگ دارید مبلمان بزرگتر انتخاب کنید چون فضا به اندازه کافی دارید. میز ها و قفسه ها را چنان انتخاب کنید که فضا را بزرگتر نشان دهد و لوازمی انتخاب کنید که دفتر کارتان را کاربردی تر و در یک نگاه چشم نواز کند.

بازسازی ادارات و دفاتر کار

نوسازی دفتر کار

در نوسازی دفترکار تقیسم بندی فضا، نورپردازی و دکوراسیون شیک و زیبا و کارایی همه مهم هستند. اگر دفترکار به درستی از محصولات مناسب و مبلمان طراحی و چیدمان شود، هم بسیارکاربردی و هم دفتر کار زیبا و چشم نواز خواهد شد.

دکوراسیون داخلی دفتر کار

اگر دفترکار به درستی از محصولات مناسب و مبلمان طراحی و چیدمان شود هم بسیارکاربردی و هم دفتر کار زیبا و چشم نواز خواهد شد. صندلی چرمی و میزهای کاربردی و از شلوغی جلوگیری می کند و این بهترین راه حل برای محوکردن برجستگی قفسه ها می باشد.

نوسازی فروشگاه

طراحی و ساخت دکوراسیون فروشگاه خصوصا فروشگاه های برند تک محصول و یا چند محصول یکی از حساس ترین و جذاب ترین تجربیات ماست ، چرا که دکور و طراحی داخلی فروشگاه می بایست زیبا ، جذاب و مجلل باشد و مشتری را به سمت خود جذب کند.

دکوراسیون داخلی فروشگاه

اگر شغل شما نیاز به قفسه های زیاد و نزدیک به هم دارد با ما مشورت کنید. خوش سازان با استفاده از نوین ترین متریال و همچنین متریال های ساده و طبیعی مانند چوب طرح های خاص را در دکوراسیون مغازه انتخاب و به اجرای دکور مغازه می پردازد.