بازسازی و نوسازی ساختمان

خانه یا محل کار شما مهمترین نیاز شما را برای زندگی آسوده و بهتر برطرف میکند همواره شما در تعامل و تحت تاثیر محل زندگی خود می باشید با تغییرات هرچقدر جزئی میتوانید سطح رضایت خود را از محل زندگیتان بسته به هر نوع کاربری چه فضای مسکونی و چه کار افزایش دهید، دکوراسیون محلی که شما زندگی شما باید طبق نیاز ها و سلایق شما و استاندارد های روز دنیا طراحی و اجرا شود گروه خوشسازان با داشتن کادر مجرب در طراحی ،اجرا ،فروش مصالح میتواند تا شمارا با هر سلیقه و بودجه ای که دارید مطابق با استاندارد های بین المللی یاری رساند.

نحوه بازسازی و اجرا

با تغییر دیوارها و ایجاد فضاهایی جدید و تخریب فضاهایی که غیر قابل استفاده بوده اند و اضافه کردن آنها به فضای نشیمن ، طراحی جدید در سقف پذیرایی با استفاده از گچ یا کناف می توانید تغییراتی اساسی در فرم اصلی سالن نشیمن خانه خود ایجاد کنید.

اگر قصد تغییرات پلان در فضای نشیمن ندارید با تغییر متریالهای اصلی این فضا می توانید با هزینه کمتر تغییر چشمگیری ببینید. با تغییر رنگ دیوارها یا  استفاده از کاغذ دیواری، تغییر در کفپوش، تعویض سیستم نورپردازی سالن نشیمن

برای تغییر در بازسازی یک اتاق خواب شما در درجه اول نیازهای خود را از آن فضا یادداشت کنید. اگر اتاقتان دارای حمام و سرویس بهداشتی نیست میتوانید با تغییر در دیوارها این فضا را به اتاقتان اضافه کنید. اگر نیاز به اتاق کار  دارید و با کمبود فضا مواجه هستید می توانید فضاهای پرت اطراف را به اتاق خوابتان اضافه کنید و با پارتیشن بندی از یک اتاق دو کاربری بگیرید.

اگر تصمیم به طراحی جدید در فرم این فضا ندارید با  تغییر در متریال های اتاق خوابتان می توانید فضایی جدید و زیبا خلق کنید. تبدیل موکت به سرامیک یا پارکت یا برعکس، طراحی جدید سقف با گچ یا کناف، طراحی دیوار پشت تخت با تغییر رنگ، گذاشتن کاغذ دیواری، طراحی باکس برای پشت تخت یا قسمتهای دیگر اتاق خواب و غیره.

بازسازی و اجرای بخش ها مختلف ساختمان

بازسازی آشپزخانه

آشپزخانه جز فضاهایی از یک خانه است که بدلیل مرطوب بودن و پخت و پز، بیشتر از فضاهای دیگه در معرض استهلاک قرار دارد و چون مکانی هست که مادر خانواده بیشتر از بقیه افراد در آنجا زمان می گذارد نیاز به زیباسازی و کاربردی تر کردن دارد. تغییر در دیوارها و پلان آشپزخانه بنا به ضرورت که هم به کاربردی تر شدن آشپزخانه کمک میکند و هم تنوع در شکل فضا ایجاد میشود. در مرحله بعد تغییر کابینتها، کفسازی و طراحی سقف آشپزخانه با همفکری کارفرما می باشد.

بازسازی سرویس ها

زیباسازی سرویس بهداشتی و حمام با استفاده از کاشی و نورپردازی مناسب با تعمیر و بازسازی در سرویس ها و حمام  در درجه اول کمک به صرفه جویی در مصرف بهینه انرژی و آب خواهد شد. سپس با تعویض کاشی ها حمامی زیباتر خواهید داشت.

بازسازی نما

از آنجایی که اولین ارتباط افراد با یک پروژه ساختمانی از طریق نمای خارجی آن شکل می گیرد،نمای ساختمان تاثیر بسزایی در تلقی و برداشت اشخاص از کیفیت و نوع ساخت پروژه شما دارد. یک طراحی و اجرای جذاب و با کیفیت در ظاهر ساختمان شما می تواند اثری شاخص و به یاد ماندنی را در ذهن بیننده تداعی کند. طراحی نمای ساختمان با توجه به رقابت بازار مسکن و همچنین بالا رفتن توقع و سلیقه کارفرمایان امری ضروری است.