طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی

تناسبات، زیبایی شناسی، شناخت رنگ و تـأثیر آنها در فضای داخلی را بصورت خلاقانه در فضای زندگی تان تجربه کنید

طراحی داخلی منازل مسکونی

هوشمند سازی و هدایت خودکار اماکن مسکونی و تجاری

در سیستم اتوماسیون ساختمان که خانه هوشمند نیز نامیده می شود، تاسیسات داخلی ساختمان و اتاقها به گونه ای کنترل می شوند که آسایش، امنیت و سهولت مدیریت وسایل خانه توسط افراد منزل فراهم گردد. در این میان بهینه سازی مصرف انرژی و کاهش استهلاک وسایل برقی از دیگر مزایای خانه هوشمند می باشد.
کنترل سیستم روشنایی و سایر وسایل داخلی ساختمان و نیز فضاهای باز و حیاط، کنترل پرده ها و کرکره ها، کنترل تهویه و سرمایش و گرمایش، نظارت تصویری ،اعلام حریق،اعلام نشتی گاز و آب، کنترل ورود و خروج و سیستم ارتباط داخلی بین واحدها و امکان اعمال سناریوهای مختلف به دلخواه از جمله امکانات خانه هوشمند می باشد.
به طور کلی، تجهیز ساختمان به مجموعه ای که به منظور افزایش کارایی و بهره وری و ایجاد محیطی مطبوع برای ساکنین آن طراحی و اجرا میگردند، هوشمند سازی ساختمان نامیده میشود. هدف از اجرای پروژه های هوشمند سازی میتواند تبدیل فضا به یک فضای متمایز و لوکس، تبدیل ساختمان به یک ساختمان با مصرف بهینه انرژی و یا تبدیل خانه به یک خانه مدرن و امن با مدیریت هوشمند باشد.

بیشتر بدانید…

طراحی کلاسیک ایرانی

تأثیر گذشت زمان ‌بر تغییر ذائقه و سلیقه‌ی ما انسان‌ها غیرقابل‌انکار است، اما گاهی برای ما ایرانیان با کشوری به این قدمت،فرهنگ و هنری به این پرباری بازگشت به سبک سنتی ایرانی می‌تواند خود یک پیشرفت محسوب گردد.
برخلاف نظر عموم هیچ الزامی در کار نیست که دکوراسیون خانه‌ی شما تماماً سنتی و یا مدرن باشد. گاهی می‌توان با ترکیبِ این دو روش طراحی زیبا و چشم‌نواز به وجود آورد. تنها با کمی دقت و ظرافت در طراحی می‌توانید همزمان یک سرای ایرانی و یک آپارتمان شیک و مدرن را یکجا داشته باشید!

دکوراسیون مدرن

در دکوراسیون مدرن ذهن‌ها به سمت ظواهر خاص و عجیب معطوف است و برای اینکه بتواند چنین سبکی را تصور کرد باید به سمت ابزار و لوازم مدرن متمایل شد. در پاسخ به سوال، سبک دکوراسیون مدرن چیست؟ میتوان گفت وقتی با نشیمن کلاسیک روبرو می‌شویم، به این موضع پی خواهیم برد که به دلیل پایبندی دوستداران کلاسیک، موارد کمی پیدا می‌شود که بتوان یک فضای کلاسیک را مدرن نیز نامید. دلیل این موضوع هم در به کارگیری لوازم دکوراتیو است. اجسام و ابزاری که به تنهایی نوع سبک طراحی دکوراسیون شما را بازگو خواهند کرد و نیازی به برچسب زدن برای نشان دادن کار شما نیست. نشیمن کلاسیک برای تبدیل شدن به یک خانه مدرن یا یک دکوراسیون مدرن کار سختی پیش رو دارد؛ چرا که باید از تمامی ویژگی‌هایی که به خود می‌بیند بگذرد و با تغییراتی گسترده روبه رو شود. دیوارها نیاز به تغییر دارند و کفپوش‌ها نیز باید تعویض شوند و لوازم خانه به کل دچار تحول گردند.
از رنگ دیوار، نوع طراحی آن، دکوراتیوهایی که بر روی آن‌ها نصب شده تا کارایی دیوار، همگی بر روی مدرن بودن دیوار تأثیر مستقیم دارند و موارد دیگری نیز هستند که وجود یا عدم وجود آن‌ها به دیوار حس مدرن بودن می‌بخشد.

طراحی داخلی اماکن تجاری

طراحی مجموعه های ورزشی

به وجود آوردن شور و نشاط و تحرک و در نتیجه سلامت جسم و روان هدف اصلی در یک باشگاه ورزشی است که این مهم عامل جمع چند رکن اساسی می­ باشد، از خدمات صحیح کارکنان و کیفیت دستگاه ­ها و استاندارها گرفته تا فرم، انتخاب رنگ مناسب برای باشگاه و روابط فضایی باشگاه همه عواملی هستند که در طراحی چنین فضایی باید مد نظر قرار گرفته شود.
در طراحی مجموعه­ های ورزشی به دلیل اینکه مخاطبانی با سنین مختلف به عنوان کاربر می­ باشند کار را برای طراح پیچیده می­ کند و این موضوع زمانی پیچیده ­تر می­ شود که طراحی احساس کاربران را برانگیزد و به آنها شور و شوقی ببخشد که که پیش­تر در زندگی روزمره کمتر تجربه کرده ­اند و این انرژی آنها را به سمت تحرک سوق دهد.

طراحی ویترین فروشگاه

طراحی دکوراسیون مغازه شیک و ایده آل نقش مهم و به سزایی در جذب مشتری دارد. برای داشتن بهترین و مناسب ترین دکوراسیون فروشگاه و مغازه رعایت نکات مهم و کاربردی و همچنین مشاهده مدل های متنوع و زیبای دکوراسیون های مختلف برای انواع مغازه ها، می تواند ایده جالب و قابل توجهی باشد. مهمترین نکته ایی که در طراحی دکوراسیون داخلی مغازه باید بدان توجه نمایید این است که علاوه بر زیبایی و جذابیت فضای داخل مغازه باید به راحتی مشتریان نیز توجه نمایید. بعد از اینکه ایده دکوراسیون مطرح و توسط نرم افزارها طراحی شد به مرحله اجرا می رسد و می تواند فضایی مناسب و ایده آل در داخل مغازه ایجاد نماید. به این نکته توجه نمایید که نورپردازی مناسب و همچنین استفاده از رنگ های مناسب و جذاب در دکور مغازه می تواند نقش مهمی در جذب مشتری داشته باشد.

طراحی داخلی، قفسه های فروشگاه

خلاقیت در شکل و طراحی قفسه ها حرف اول را می زند. ممکن است شما بخواهید از قفسه های آماده و پیش ساخته استفاده کنید.اولاً که هرچه طرح قفسه های و دکور دیواری مغازه شما خاص و یونیک باشد، فروش شما بیشتر می شود. ثانیاً چیدمان قفسه ها روی دیوار و ویترین نیز بسیار مهم است. شما می توانید در عین سادگی و نبوغ طرح هایی نامنظم را برای قفسه ها اجرا کنید. بازهم می بایست به شغل خود و نوع شخصیت مخاطبتان رجوع کنید. اگر شغل شما نیاز به قفسه های زیاد و نزدیک به هم دارد با ما مشورت کنید. خوش سازان با استفاده از نوین ترین متریال و همچنین متریال های ساده و طبیعی مانند چوب طرح های خاص را در دکوراسیون مغازه انتخاب و به اجرای دکور مغازه می پردازد.

طراحی داخلی اداری

طراحی و دکوراسیون داخلی یک مجموعه اداری، تجاری یا مسکونی نماینگر سلیقه، ذوق و نگرش صاحبان و کاربران آن است. طراحی داخلی دفتر شما آیینه تمام نمای تفکر و ایده‌های ذهنی شماست و در نگاه اول بیشترین تاثیر را بر مراجعه‌کنندگان و مشتری‌های شما می‌گذارد.طراحی داخلی یک شرکت یا مجموعه اداری – تجاری اگر توسط متخصصان آن انجام نشود به جز هدر دادن هزینه‌های گزاف، به احتمال بسیار زیاد ممکن است هیچ کمکی به پیشبرد اهداف و ارزش‌های سازمان و برند نکند.طراحی داخلی اداری با چوب، طراحی داخلی اداری با پرتیشن، طراحی داخلی اداری با شیشه، طراحی داخلی با پلاستیک و یا طراحی داخلی اداری مدرن با تلفیق انواع متریال های رنگی برای این عرصه پرکاربرد مورد استفاده قرار می گیرند.

غرفه های نمایشگاهی

غرفه سازی نمایشگاهی مهمترین و اساسی‌ترین بخش حضور شما در هر نمایشگاهی است. غرفه نمایشگاهی در حقیقت دفتر کار شماست، نمایانگر ذهنیت، برند، فعالیت و شخصیت کسب و کار شماست.غرفه سازی و فعالیت‌های صورت گرفته در آن است که برند و هویت شما را برای بازدیدکنندگان و دیگر شرکت‌کنندگان معرفی می‌کند. غرفه سازی برای هر کسب و کاری، مثل لباسی است که مدیرعامل می‌پوشد، هر چقدر دقیق‌تر، برازنده‌تر، زیباتر و هوشمندانه‌تر باشد، شخصیت والاتر و باهوش‌تری از شما را معرفی می‌کند.بنابراین همه این عوامل نقش بسیار زیادی در جذب مخاطب دارند. در ساخت غرفه موقعیت قرارگیری آن و ابعاد غرفه باید متناسب با محصولات و نیز دکوراسیون و بازدیدکنندگان احتمالی از غرفه باشد. همچنین استفاده از میز و صندلی و مبلمان مناسب می‌تواند تأثیر زیادی بر روی برخورد غرفه‌داران با بازدیدکنندگان دارد.

طراحی مطب های پزشکان

طراحی و دکوراسیون داخلی کلینیک و مطب پزشکان دارای قواعد و اصول خاصی می باشد، دکوراسیون اتاق پزشک، طراحی سالن انتظار ، طراحی پذیرش و مطب پزشکی همگی با رعایت تناسبات دارای زیبایی خاصی خواهند بود. درگذشته بیمارستان ها و کلینیک های درمانی برای مراجعین فضایی ناخوشایند و نامطلوب بوده اند، اما امروزه طراحی داخلی های هوشمندانه و انتخاب درست متریال ها و وسایل سبب شده است تا محیطی پویا و در عین حال آرامش بخش برای مراجعین و حتی پزشکان ایجاد شود. بدون شک بیماران، کلینیک های درمانی که در آن احساس آرامش و رفاه بیشتری دارند را برمی گزینند و این امر سبب رشد اقتصادی و بهبود روند کاری درمانگر می شود.

طراحی و دکوراسیون ویلا

آلاچیق ومبلمان محوطه

مبلمان محوطه باید مناسب فضای بیرونی باشند و نگرانی بابت تغییرات هوایی مانند آفتاب، باران و برف نداشته باشید. سنگفرش حیاط و باغ را با دقت انتخاب کنید. گیاهان چند ساله و بوته ای و ایده هایی برای تجهیز کردن فضای خارجی. عناصر اصلی در طراحی داخلی، برای طراحی باغ و پاسیو هم جذاب هستند. برای طراحی محوطه مبلمان فضای خارجی از جنس چوب، آلومینیوم، استیل ضد زنگ و پلاستیک استفاده می شود که بنابر سلیقه انتخاب می شوند. فضای غذاخوری در محوطه در اکثر باغ و پاسیوها دیده می شود و صندلی و میز از اجزای مهم مبلمان فضای بیرونی محسوب می شوند.همواره اگر به فکر طراحی محوطه در فضای بیرونی خانه خود هستید می توانید از تجارب طراحان ما استفاده کنید.

طراحی ویلا

تمام ویلاها دارای مشخصه های متمایز در معماری بنا هستند. قابل توجه ترین مشخصه آن ها این است که در یک محوطه وسیع و باز ساخته میشوند. همچنین بسیاری از ویلاها دارای یک برجک مرکزی در بنای خود هستند که از تمام قسمت های بنا بلندتر است و به عنوان نقطه کانونی بنای ویلا از آن نام برده می شود. ویلا در قطعه بزرگی از زمین ساخته می شود و اطراف آن مملو از درختان، مناظر زیبا، و آبنماهایی است که در محوطه سازی ویلا طراحی و ساخته می شوند. ناگفته نماندکه محوطه سازی و دکوراسیون خارجی ویلا از اهمیت زیادی بر خوردار است و فضایی که بنای ویلا را احاطه می کند باید دارای زیبایی و جذابیت های بصری زیادی باشد. ویلا ها اغلب دارای بام های شیروانی با پوششی سفالین هستند و در نمای آن از آجر و موزائیک برای زیبا سازی استفاده می کنند.

طراحی فضای سبز

محوطه سازی

ایده های خوب طراحی لنداسکیپ (محوطه) می تواند مکمل معماری و طراحی ویلاها باشند. گیاهان متعارف در حیاط، اضافه کردن رنگ ها، بافت و حتی عطر گل تا حد زیادی می تواند توجه بسیاری را به خود جلب کند. نگاه حرفه ای به محوطه سازی باعث ایجاد جذابیت محیط می گردد. همچنین ارزش افزوده قابل توجهی برای ملک بوجود می آورد. محوطه یک ویلا یا هر مجموعه دیگر بیشترین .فضا را   به خود اختصاص می دهد، از این رو دیدگاه های تخصصی به محوطه سازی لازمه ایجاد فضایی متفاوت است

طراحی بام سبز روف گاردن

روف گاردن ها باغ هایی هستند که برای پیاده سازی روی تراس ایجاد می شوند و شما میتوانید برای ایجاد این فضاهای سبز از ایده های آن بهره بگیرید. پیش از اینکه طراحی آن را شروع کنید بهتر است، ابتدا مساحت مورد نظر خودتان را اندازه بگیرید و بعد از آن با توجه به بودجه خودتان که در نظر گرفتید، اقدام به ساخت باغ در بام منزل خودتان کنید. توجه کنید ازبهترین موارد در ایجاد باغ تعیین کردن پوشش گیاهی متناسب با پوشش بافت خاکی است که میخواهید روی بام پیاده کنید. قبل از انتخاب گیاهان مخصوص روف گاردن این نکته نیز حائز اهمیت است که به میزان رشد ریشه ها، مقدار مقاومت گیاه در برابر گرما وتابش مستقیم نور خورشید و باد توجه کنید. سپس گیاهان و گل های زیبایی را برای کاشت در باغ تعیین کنید.